søndag den 21. august 2011

Fede lægge og gummistøvler

OK - jeg ved godt at jeg vejer for meget - ca. 15-20 kilo hvis man spørger eksperterne. Men det har været næsten en umulig mission at finde et par gummistøvler som mine fede lægge kan være i. Og så fede er de altså heller ikke!!

De gamle gummistøvler måtte opgive ævred - der var simpelthen en revne i gummiet på den ene støvle. Det opdagede jeg først efter at jeg et par gange havde undret mig over at min ene fod altid blev en smule våd når jeg havde støvlerne på....!

Nå men da jeg også i denne uge havde købt regntøj på nettet fra Didriksons (og sparet 500 kr.!) så gik jagten ind på et par gummistøvler. Det skulle vise sig at være en næsten umulig mission. Gummistøvler fås åbenbart ikke i sportsmagasiner, så jagten gik ind i alm. skobutikker. Jeg var i tre forskellige skobutikker og ingen af stederne havde de gummistøvler som kunne nå op over mine åbenbart fede lægge - eller hvor de ihvertfald sad så stramt at jeg ville få et krampeanfald hvis jeg forsøgte at bevæge mig i dem. Jagten gik videre i et par jagtmagsiner (pardon the pun!) men her var manglen på dels service og dels OK pæne damemodeller årsag til min hurtige exit.

Men EUREKA - tilsidst fandt jeg nogle OK pæne gummistøvler som jeg kunne passe (med lidt god vilje) og som oven i købet er nemme at have med i tasken da de kan foldes sammen! Hvor smart. De er fra amaort.

At jeg så igen fik dem ca. 300 kr. billigere end normalprisen - se det er jo kun en fordel.

Men hvis du er gummistøvleproducent og læser dette. Så er der en stor gruppe mennesker med en læg bredere end 40 cm. på det bredestede sted som også gerne vil have en smart gummistøvle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar