lørdag den 4. juni 2011

En lektion i god kundeservice

Jeg havde fået den ide at jeg ikke kunne leve uden 4 røde Le Creuset krus som jeg på et tidspunkt havde set på tilbud i Imerco til 49,95 stk. (halv pris). Det var dog noget tid siden men da jeg var inde i byen dag besøgte jeg ikke mindre end 3 Imerco butikker - uden held. I den sidste butik fik jeg dog spurgt efter dem men de havde dem heller ikke på lageret.

Den søde unge pige slog dem dog op i deres computersystem og kunne se, at de havde nogen i Randers. Selvom der selvfølgelig ikke er hundredevis af km. mellem Århus og Randers syntes jeg alligevel at der var lovligt langt så jeg spurgte om de måske kunne få Randers butikken til at sende dem herned.

Det mente pigen ikke at de ville gøre når det var et slagtilbud - men hvis jeg meget gerne ville have dem kunne hun nok hjælpe alligevel. Hun bor nemlig i Randers og hun ville da gerne tage forbi butikken for mig og hente dem og tage dem med til Århus. Hun stod dog overfor at skulle på ferie men kunne nå forbi butikken i Randers inden men jeg ville så først kunne få mine krus om et par uger når hun var retur på ferie.

Jeg skulle betale på forhånd - hun kontaktede butikken i Randers og fik dem lagt til side - og i teorien skulle jeg få mine krus om et par uger. Hun ringer til mig når hun tager dem med til Århus.Jeg fik en fin kvittering som jeg skal tage med når jeg henter dem.

Så enten er jeg blevet 200 kr. fattigere uden at få noget ud af det - eller også har jeg været udsat for ekstrem god kundeservice. Jeg håber det sidste ... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar