lørdag den 4. juni 2011

Kan det virkelig være SÅ nemt at bage en god kage??!

Jeg er jo et madøre så  jeg læser ofte andres madblogs - og specielt er jeg gennem årene blevet inspireret af den blog der hedder NewYorkerByHeart. I går aftes postede NYBH denne opskrift på en brownie som jeg simpelthen må prøve.

http://newyorkerbyheart.blogspot.com/2011_06_03_archive.html

Det er en brownie som blandes individuelt i kaffekrus og herefter bages i mikrobølgen og hvis konceptet holder (og det tror jeg det gør ellers ville NYBH ikke komme det på sin blog) så er det godt nok nemt når den søde trang pludselig overvælder en. Specielt usund lyder den heller ikke - altså af en kage at være jo!

Når den er afprøvet og godkendt skriver jeg lige opskriften ind her men som nævnt har jeg "lånt" den fra ovennævnte blog.

Så i aften står menuen på Ossu buco ala Price brødrene lavet af Kim (!) og den nævnte brownie til dessert/aftenkaffen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar