torsdag den 15. september 2011

God (og farlig) kundeservice og god (og nok lige så farlig) applepie

Jeg har igen været "offer" for helt utrolig god kundeservice og det er farligt for det ender som regel med at være en dyr oplevelse.

I Magasin er de begyndt at føre Kiehls produkter (hud/hårpleje M/K) - og dem har jeg rigtigt gode erfaringer med når jeg har købt dem på rejser til USA men det er første gang man kan købe dem i DK. Derfor blev jeg jo helt overstadig da jeg så at de havde fået en shop-in-shop i Magasin. Har således investeret i flere produkter derfra ad flere omgange og tiden var inde til at købe endnu et produkt. Den søde pige kunne genkende mig og mødte mig med et stort smil og et glad Hej - det er ved at være længe siden jeg har set dig. Er du glad for produkterne - for derefter at komplimentere min hud.

Ja jeg er en sucker for god kundeservice og jeg endte selvfølgelig med at købe mere end jeg havde planlagt...

Andetsteds i Magasin kom jeg egentligt for at bytte et par bukser som jeg havde fortrudt og glædte mig da over at så fik jeg da også lidt penge retur. Næ nej for netop som jeg var home-free og på vej væk fra kassen med kontoen i plus (minus de penge jeg havde brugt i Kiehls forstås!) så jeg ud af øjenkrogen den smukkeste dunjakke. Som jeg jo måtte prøve. Og så var det at den søde ældre ekspeditrice (for det hedder det vel når man er i den alder) slog til! Og så endte det med at jeg gik derfra med et større minus alligevel....

Hurra for kæresten som så har tilbudt at give mig dunjakken i fødselsdagsgave...!

I det er det jo valgdag og inspireret af de æbler som jeg har fået af flere partier på Strøget i Århus har jeg bagt en apple pie (jeg havde hjemmebage... øh arbejdsdag) .Nej hvor jeg glæder mig til aftenskaffen - og bare rolig - jeg indhenter den halve time jeg brugte på kagen ved at arbejde over ... :)

Se opskriften på apple pien her:

http://louisalorang.blogspot.com/2011/08/oldschool-appelpie.html

(jeg har kvalitetstestet kagen og den kan varmt anbefales. Og den er ret nem!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar